Roa sig en söndag

Idag har jag:

* Gått upp kl. 09.30
* Somnat på soffan kl. 10.15
* Vaknat igen vid 12.
* Slöspelat poker.
* Sett på Scrubs.
* Suttit på Waynes mellan 16 och 18.
* Missat ett trevligt erbjudande om kaffe och kanelbulle hos Michaela, pga. låg SMS-signal.
* Handlat a'la Bananen, dvs. morötter, ägg och ketchup.
* Möblerat om MP3:n, vilket verkligen behövdes!

Nu är jag tokrastlös igen, slökollar på TV, och bestämt mig för att tvätta imorgon. Exciting, isn't it?

Snaps och/eller Disco har funnit en ny sysselsättning. Äta upp de små gummiplupparna som sitter på hörlurarna till headsetet. Inte så nyttigt, men framför allt dyrt för mig om jag måste köpa nya hela tiden. Vad är det för fel på Friskies?

Bestämde med Pontus på jobbet igår att han hänger med till Öland över skördefesten, superskoj! Stackarn kommer få fullt upp därnere då han är söt, ung (87:a), blond samt säker bakom baren, ha ha!

Snart dags att fixa till lite käk, ska bara slöglo färdigt på hockeyn först.. (Ja Patrik, det är en värmlandsgrej, och du gör bäst i att snarast konvertera till Färjestadsfreak, annars får du det svårt i vinter tror jag.)

Lite kvällsmusik som går på rundgång i stereon för tillfället:


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... den låten har jag oxå haft på min blogg ! sjukt bra =)

2008-09-07 @ 22:20:06
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Patrik

Anna och jag har pratat om det här nu och VI tycker inte om att titta på sport längre.

2008-09-08 @ 08:03:32
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0