Plazanight

Inringning till Plaza ikväll, Franklin med Ida, skoj! Nu gäller det bara att hitta ett par jobbyxor som varken är trasiga, smutsiga eller för stora.. Suck! Dagens I-landsproblem alltså.
Mår i övrigt mycket bra för dagen, fikade med Michaela på mysiga café Råtorp idag, sedan en snabb tur till IKEA för att köpa papplådor (Michaela) samt lämna tillbaka en lampa (Tväråna).

Om nu bara någon ville tippa över en schysst heltidsanställning med hyfsad lön till mig så vore dagen komplett! :-) Jag är inte så kräsen, och för 20 papp i månaden brygger jag supergott kaffe! *blink blink*

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Känns som om även jag varit hyfsat huslig idag... nu börjar klädkammaren likna något man faktiskt kan gå in i igen... =)

2008-09-16 @ 15:39:04
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0