Nice price!

Upphör aldrig att förvånas över hur många på Plaza som beställer roomservice.. Varför betala 90 spänn för att någon ska bära upp din tallrik och en öl? Men visst, så länge ni betalar så gör jag väl gärna det! :-) Det var mycket att göra igår, så tiden bara flög iväg, och kul hade jag. Borde väl fortfarande ha mer ångest än jag har för att jag inte har nåt fast jobb, men det kanske kommer längre fram. Jag lovar att förvarna om jag tänker flippa ut, okej? :-)

Dagen idag? Inga planer, mer än att dammsuga och köpa kattmat. Spännande. Kanske ska flippa ur lite ändå.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenna ! rommservicen kostar faktiskt 95:- å det tog jag ut 2 gånger till samma kille i måndags, för att han fick EN öl åt gången... IDIOT !!!

2008-09-17 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0