Det blir som sagt aldrig...

...som man tänkt sig. Lång historia kort: Tväråna fastnade på efterfest, och hann aldrig hem innan tåget avgick mot Stockholm - Arlanda och så småningom Umeå. Därmed landade jag enbart medförandes nycklar, plånbok samt de kläder jag gick och stod i. Men vad mer behöver man? :-) Lite panikshopping bara, så var jag redo för helgen. Torsdagen blev följaktligen lugn, då sömn var min högsta prioritering.. På fredagen besöktes residens Anna & Patrik, lite tårar utbyttes när min syster blev ungefär så chockad som jag hade tänkt mig av min plötsliga uppenbarelse, och en förlovning tillkännagavs!

På lördagen följde jag med de trolovade till metropolen Lycksele för inhandlande av bil till Patrik. Han är numer officiellt en norrlandsraggare, eftersom det nya tillskottet blev en volvo 740..

Nu är man hemma, välbehållen, och funderar på att ta tag i livet hemma kanske? Lägenheten är i behov av rejäl städning, och samtidigt ska jag försöka lösa elementproblemet, Håkan har nämligen pedagogiskt (läs: vänligt idiotförklarande) förklarat för mig att man tydligen måste lufta sådana här element när de varit avstängda. Men hur i hela friden ska jag veta sådant?! Nu vet jag i alla fall, och får väl ge det ett försök.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Haha... det e inte meningen att allt ska vara lätt här i livet, fråga en som vet :P

Tisdag skulle vara en jutmärkt dag för en monster fika ! I need it ! Kram =)

2008-09-14 @ 21:01:13
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0