Det blir aldrig som man tänkt sig

Dagens tvättid rök all världens väg, då Stefan ringde kl. 08.30 och ville ha in mig att jobba lunch. Pigg som en nötkärna studsade jag ur sängen och skrek: Jaaaaaaa!!
(Okej, jag mumlade "Vad fan är det för dag idag...?" ... "Mmmm.. Kommer....")

Väl på jobbet upptäcks att vi haft skurkar i huset inatt! Ett galler uppbrutet i baren, och ca 8 flaskor sprit borta... Kollade övervakningskamerorna, och kände igen två äckliga lodisar som brukar hänga på stan.. Det kusliga är att Stefan inte kunde hitta någon kamera som visar var och när de kom in? Nåja, ser jag dem på stan ska jag genast gå Ninja på dem!!
Numera hemkommen, safe and sound, med en sväng förbi Hemköp för diverse nödvändigheter, så kommer jag givetvis på att kattkräken inte har någon mat, så jag måste antingen snurra mig tillbaka å det hastigaste, eller stå ut med sårade jamanden.. (De turas dessutom om, för att inte slita ut sina röster...)
Blir en tur till affären igen.

Kommentarer
Postat av: vashten

oj ja tackar för de fina orden...nu blev ja glad...ja välkommen tillbaka då...kramiz

2008-09-08 @ 17:09:45
URL: http://metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0