Ägg-addict

Pianobaren på plaza igår, mycket trevligt! Roligare än att se Färjestad torska mot Brynäs i alla fall.. Lutar väl åt att det blir ett besök där ikväll också, Michaela står ju i baren och svänger ihop drinkar! :-)
Innan dess ska jag dock vara kusligt huslig, och baka bröd hemma hos moder. (Jag har ju ingen riktig ugn....) Men lugn, bara lugn, det är GI-bröd, med massa fullkornsdinkel och grejer, så jag kommer till och med att kunna äta det sen! (Förhoppningsvis..)

Dagens citat från Michaela: "Jag har börjat missbruka ägg."

Öppet för fria tolkningar.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hmm... du har inge bevis !!! :P

2008-09-20 @ 09:51:46
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0