Snurr-dag

Har faktiskt lyckats få ihop en liten agenda idag också, tro't eller ej!
Första punkten är möte på Våxnäs, kanske kan ge nåt, men har verkligen ingen aning. Ibland får man kasta sig in i saker som man inget vet om från början, det säger min mamma.
Andra punkten något tristare, men då blodcentralen ringer och tjatar får jag väl ge upp min vänsterarm, om så bara för 45 minuter, för att de där blodsugarna ska få sitt! (Och nu pratar jag alltså inte om A-kassan, utan riktiga blodsugare.)

För övrigt var det mycket trevligt hos Michaela igår, fick supergod mat, trevlig promenix (trevligare om det inte börjat ösregna, men man kan som bekant inte få allt...), och ett avsnitt av Idol där vi fick analysera de stackars små pojkarna sönder och samman. Riktigt svenne-liv med andra ord.

Någon kopp kaffe ska jag väl kunna klämma in någonstans också tror jag väl.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Imorgon vid den här tiden dricker jag vin i medelhavsvärmen... de du =))

2008-10-01 @ 18:30:45
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0