Sågverkshuvud och tandagnissel

Lagom glad på den där så kallade lågkonjunkturen måste jag säga. Den ställer lixom till det lite i mitt arbete också nämligen!
I övrigt gillar jag mitt jobb, champagne verkar vara ett nyckelord på det bygget.. :) Idag blev det Lanson Black Label, för att fira att det allra första numret av magasinet OfficeStyle nu har kommit! (Om ni frågar snällt så kanske ni kan få kika på det...)
Har för övrigt en otrolig syskon-saknad just nu, i olika etapper. Stora systern med familj har jag inte sett på evigheter, så min vackra systerdotter kommer väl inte att känna igen mig. :( Lilla systern med karl saknar jag nästan jämt, fast nu verkar hon ha en släng av grav-trötthet/irritation/totallycka, så hon är visst lite ombytlig... Stora lillebror saknar jag på kvällarna, skulle gärna ha honom närmare så man hade någon att bara soff-hänga med, glo på Simpsons och snacka skit.
Mina vänner vill snart inte veta av mig, då jag oftast är totalt utslagen på vardagskvällar, och inte kan klona mig på helgerna. Gissar att jag får fira födelsedag i ensamhet med Snaps & Disco. För övrigt kommer födelsedagen bli usel, då den tidigare omskrivna Islands-liknande ekonomin fortsätter i Tväråna-residenset.

Hoppsan! Var det någon som hängde med på den humörsvängningen??

Måste nog pigga upp mig lite....



Inte världens gladaste låt, men jag är förälskad i den. Sista versen med den Mariah Carey-flirtande kaninpojken kan dock skippas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0