Milkshake - en av de sju dödssynderna?

Flashback dag idag, fika med Stephanie resulterade i en spontantur till IKEA, inhandlande av onödiga burkar, påsar och peeling, fast som kostade totalt 4 kronor efter användande av ett bortglömt tillgodokort. Gratislunch i IKEA-restaurangen, (svennigt så det förslår!) som resultat av kompensations-matkuponger, efter att miffona på sveriges mest kända varuhus lyckats skicka fel delar, sedan skicka rätt delar i fel färg, sedan skicka rätt delar i rätt färg som var trasiga..
Då Steph numera är bilburen var vi oxå tvungna att "cruisa" lite, och då krävdes milkshake.. Så! Där var det sagt. Jag har följaktligen syndat idag, och GI-gudarna kommer säkert straffa mig med blodsockerfall, men det var ta mig busen värt det!
Michaela har flytt till Grek-landet, och japp, jag är en smula avundsjuk.. Hon kommer väl hem om en vecka, brunbränd och snygg, efter en förhoppningsvis skön semester! (Dessutom tar hon med cigaretter till mig, så därmed är hon förlåten för att hon rymt stan!)

Hockey ikväll! Skellefteå ska få storpisk, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jo jag tittade på hocky igår, första gången , typ ever. Din syster och din kompis kan ha tvingat mig..Nu är jag ju inte sååå duktig på reglerna och så men nog förefaller det som att Färjestad inte vann så där jättemycket;-p

2008-10-03 @ 10:29:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Tväråna

...kan ha blivit så, ja. Men vi ser positivt på det!!

2008-10-03 @ 11:12:06
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0