Utmaning

- Länka till personen du blev utmanad av.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa .
- Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade och lämna en kommentar i deras blogg.

* Om jag ser på TV eller lyssnar på musik, så måste volymsiffran alltid vara ett jämnt nummer. Annars gör det lite ont.

* Jag går och pratar i sömnen.

* Jag är superskicklig på att fickparkera.

* Jag får kväljningar varje gång jag borstar tänderna. Inga undantag.

* Jag har en "freak-tå". "Lång-tån" på höger fot är inte som vanliga tår. Riktigt freaky faktiskt.

* Jag är fruktansvärt dålig på att komma ihåg människors namn, och varifrån jag känner dem. Försöker ofta bluffa, men är också väldigt ofta tvungen att fråga. Hemskt pinsamt.

* Jag har en gång blivit jagad av galna kor (innan galna-ko-sjukan ens upptäckts) när jag skulle gå från Sunne till Södra Viken (ca 1 mil) mitt i natten.


Jag utmanar Jenny, Anna, Patrik, Leela, Michaela, Malin, & Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0