Rekord (Inte opel)

Igår var supertrevligt! Gick med Ida o Christine till la pianobar, där vi smuttade på en irish coffee till stängning. Sedan hängde Morgan pianist med till Pitchers för en öl, och vidare till Arena Bar för en till. Mycket lugn och trevlig kväll med andra ord!
Idag är det plazajobb som gäller, och jag ber till... ja, kanske inte gud, men åtminstone någon högre makt att den evinnerligt jobbiga norrmannen som terroriserat oss i två dar inte ska bo kvar på hotellet! Men Murphy och allt det där, så det lär väl inte hända. Däremot får gärna killen som ser ut som Idas katt Zigge gärna vara kvar, han är rolig! (f.y.i. Zigge har alltid en totalt urblåst, tom, oskyldig uppsyn, som får honom att se snudd på efterbliven ut. Fast på det gulliga sättet.)
Jag har lovat chiefen att vi ska ha rekordförsäljning idag, och jag lade upp en plan för det tillsammans med Morgan igår, han spelar ju idag med.. Vi får la se huruvida det håller! Nu tänkte jag i alla fall studsa in i duschen, och sedan dra en timme eller så med kaffe på stan. Trots att det uppenbarligen ses som konstigt, osocialt och i vissa fall även sociopatiskt att "fika" själv. Nu är det bara så, att jag faktiskt gillar att sitta själv, läsa en bok, och dricka mitt kaffe. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0