Ny dag...

...ny matlåda. Idag har det blivit schnitzel med champinjonsås och gröna ärtor, yummy!

Idag har jag suttit och klurat på uttrycket: "...att ha en andedräkt som Lazarus på sjunde dagen". Var det något speciellt illaluktande just på den sjunde dagen? Hade han kanske tagit sig en makrillmacka till frukost? Oj oj, alla dessa gåtor att lösa....

Trött som en bäver också, men har varit duktig och gått till Tables för att hämta upp pengar samt bankat dessa idag, skönt att vara av med det!
Trist är också att alla mina vänner väljer att sluta på Plaza. En epok går i graven! Men men, jag tror att de bägge två egentligen mår bättre av att inte jobba där, av olika anledningar. Själv börjar jag bli lite sugen igen på att göra ett inhopp... Hmmm. Får kanske plinga chiefen och se om man kan lura till sig ett pianobars-pass nån gång framöver?

Nu ska jag festa till det med en pingvinstång, tjoho!

(Inte en herre i frack då alltså, utan en sån där med mint och lakrits..)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det känns gött som bara den... men sluta helt ??? Näääe... =)

2008-11-04 @ 20:29:07
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Patrik

MEN!!! uppdateringar tack!

2008-11-06 @ 08:35:31
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0