Hemska, jobbiga dagar.

Idag har inte varit någon rolig dag. Jag fick ett hemskt jobbigt besked på förmiddagen, och jag känner så mycket för J och hans familj just nu. Nog kan det hända att man blir lite extra känslig, bara för att det är någons pappa som gått bort, och jag vet hur inåt helvete jobbigt det är, men sen är det också det att det är ju han. En så underbart snäll människa, och det gör mig ont.
Jag hoppas, och tror, att J och hans familj kommer klara sig igenom det här så bra man nu kan i en sån situation, och jag kan inget annat göra än att finnas till hands om det behövs. Det får mig i alla fall att tänka, känna och minnas, och därför är det ingen bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0