Easy like a sunday morning

Bävrarns vad trött jag är efter igår.. 11 nätta timmar på Plaza, totalt underbemannade. Jag o Christian var i Franklin, som var fullbokat. Vid 7-snåret när alla kom innebar det att vi sprang på golvet som tokiga, samtidigt som det står konstant ca 15 pers i baren som är förbannade för att vi inte står där så att de får beställa! Kan bara säga att jag förstår dem ju, men lite jobbigt när det inte är vårt fel att de får vänta.. Det var faktiskt ganska kul till slut dock, och hyfsad dricks ändå.
Ruggigt trist är det att jag fått parkeringsböter, kan bara skylla på min egen klantighet, men det innebär ju att en stor del av dricksen från igår försvinner omgående. Nå, vad är en bal på slottet. Idag skall inhandlas ingredienser till den obligatoriska mammas kladdkaka, som de lyckliga kollegorna ska få smaka på imorgon!

Kommentarer
Postat av: Helena

fuuskigt tycker leeela..

2008-11-17 @ 01:19:54
URL: http://helenamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0