Lotta + Glenny = sant??

Idag ska jag öva på min och Glennys framtid, nämligen campinglivet!!
Jag har ju ingen möjlighet att tvätta i Lellstôga, så jag ska få tvätta på campingen bredvid H, ha ha! Mycket spännande..


Kuliga saker för Tväråna just nu:

  • Jag har fått en cykel! (Visserligen med punka just nu, men det ska Chiefen fixa)
  • Jag har numera en vattenkokare! Behöver alltså inte segla in på jobbet som en zombie och kasta i mig två glas kaffe för att vara normal, utan kan göra detta i lugn o ro hemma.
  • Jag har jättesöta vänner samt en underbar lillasyster! Alla hör de av sig med jämna mellanrum och gör mig glad i hjärtat. Saknar er alla-hopa massa massa!

Har också varit fiffig och skaffat bibliotekskort (låter jäkligt hett, jag vet...) och saknar därmed nästan inte alls att ha TV.

Min nya, blåa cykel heter Snurren, för hjulen snurrar lixom så fint... :) Mr. Bikey R.I.P.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sant! Sant! Sant!

2008-06-28 @ 20:27:23
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0