Snurren dog och återuppstod!


Fina Snurren! Det rosa låset är inte mitt, men det svarta är det!

Jag hann cykla en gång ner till H, parkera Snurren utanför, gå in och byta om. När jag kommer ut tillbaka meddelar Chiefen att framdäcket smällt ute på parkeringen, och bl.a. skrämt en turist-barnfamilj från vettet (de trodde väl Al-Quaida huserade i Borgholm numera...).

Dock plockades Snurren raskt med hem igen, och lagades på mindre än ett dygn av vänliga Chiefen, så nu är jag rullande igen, hurra!!


Katt åt smutsig linjal - blev dyngrak

Kommentarer
Postat av: Jenny

Idag är det en stor dag! Jag lyckades stava rätt då jag skrev in din bloggadress på första försöket stolt

2008-07-02 @ 21:31:34
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: bananen

snurrsnurresnurresnurrsnurrsnurrsnurrsnurr

2008-07-03 @ 02:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0