Jag ska in och hångla, ska du med?

Malin är en kollega till mig. Malin är jäkla rolig! Både för att hon är rolig att hänga med, men oxå för att hon säger så styggt roliga saker!

En gång satt vi på uteserveringen, jag reser mig och säger: "Jag ska gå in och handla, ska du med?" Varpå hon hör rubriken, och bara frågar: "Ska vi verkligen gå in och hångla?" Ridå!

Igår satt jag och Maja på Pubben och väntade på Malin, då ringer Majas mobil.
- Hej, vad vill du?
....
- Vadå, vem skulle det vara?
.....
- Ska jag bara gå runt o kolla alltså?
....
Maja reser sig upp medans hon fortfarande pratar i mobilen, och går en lov runt både ute- o inneserveringen.
- Nej, jag såg ingen.
....
- Mmmm.
.....
- Hej då!

Jag frågade vad det rörde sig om..
"Nej, det var Malin som ringde. Jag var tvungen att gå runt och kolla så att det inte fanns någon som hade en röd adidaströja på sig, för i så fall hade hon inte kunnat komma."

Ridå 2!

Apropå släktskapen på H. så kan jag meddela att Malin ovan är syster till Danne i köket, som är tillsammans med Jessica i servisen, som är syster till Ullis som är hovmästare som är tillsammans med Arvid som är köksmästare som jobbar med Helena som är tillsammans med Fredrik som är ass. Restaurangchef som är bror till Dea som är barchef som är bror till Stoffe som oxå jobbar i köket.

Det går att fortsätta lite till, men jag väljer att sluta här.. Nu vet ni vem Malin är i alla fall!

Kommentarer
Postat av: bananen

Incest Incest, familjefest

2008-07-03 @ 02:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0