Hell-g

Idag börjar partyveckan! Dr. Alban står på programmet ikväll, och säga vad man vill, men jag tycker det ska bli skitskoj! Det är ju kult..  :)

Fint väder igår = mycket folk på stranden = mindre folk som äter middag hos oss.. Eller så har de varit på Strand och tittat på modellwannabees som därborta är vanligare än (och otrevligare än) silverfiskar, och sedan bestämt sig för att gå hem och ta en kiwi istället... Vad vet jag? Desto mer "mat-vänligt" väder idag, så det är väl bara att bita ihop.

Från igår o fyra dagar framåt har jag just nu 53 schemalagda timmar. Sorry om bloggandet blir lidande.  

Kommentarer
Postat av: michaela

På tal om kiwi. Idag var det en "tant" på mitt jobb som åt en rakt av me skalet på. Gör man verkligen det ??? hmm

2008-07-11 @ 13:46:40
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: vicke

Då blir det fullt ös kan jag tro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0