Dansband på gång, joråseatt.....

Det är mycket Winnerbäck i luften nu, överallt känns det som, men inte stör det det minsta, han är ju underbar.

En riktigt trött Tväråna gick gick till jobbet igår. Var nere på byn vid 2 tiden, men så kom det en ölandsmonsun varpå jag inte ville cykla hem, utan tänkte "Jag går direkt till jobbet istället". Kom dit, fick en kaffe, satte mig i en fåtölj och - somnade. Klockrent. Sov kanske 40 minuter - en timme, vaknar av Peder som påminner mig om att jag ska börja jobba snart! Narkolepsin är tydligen inte helt över...

Sibel på scenen igår, inte mycket att hurra för enligt mig, men de få som var där verkade väl ha skoj. Förutom de fyra killarna längst fram som klappade händer och skanderade "Hata Sibel! Hata Sibel!". Är nog inte så lätt att sjunga ljuva toner då inte.

Ser fram emot söndag, ledig! Tyvärr vet jag inte än hur jag jobbar nästa vecka, då herr F. inte lyckats få tid över för att lägga schema ännu... Nu förstår Ni att vi har en del o göra! :)

Eventuellt en sväng t Strand efter jobbet för o kolla BWO? Vi får se, vi får se..

Kommentarer
Postat av: Mimmy Groda!

Hi hi hi .. somna på jobbet e bra shiet det.

Hade 2 praktikanter som gjorde samma sak i veckan :P



Allt bra annars hoppas jag.

Dags för ett kalas snart..... men Jimmy. det har du sagt i flera år nu när ska du få tummen ur och hälsa på alla sköna personer du känner då?



Hmm.. bra fråga. Efter tävlingssäsongen är över!



Kram

2008-07-19 @ 21:24:08
URL: http://twp.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0