Crazy Monday indeed

Eftersom jag hade min snarkaredag igår, orkade jag inte pallra mig ner till H för att kolla in "Crazy Mondays" som vi kör på  måndagar.. Har även nu sovit ca 10 timmar, och vet inte vad problemet är! Ska ut o gå en sväng sen och se om jag blir piggare.
På H är allt ganska lugnt nu, men snart drar artistveckan igång, och jag förväntar mig mycket folk, o massa jobb. Skojsigt!!

För den som vill spana in vad vi ska syssla med framöver så är det bara att kolla här.



Katt åt stege - blev hög

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katt åt träd.

Dog på stubben.



Katt åt fönster.

Såg bra ut.



Katt åt elskåp.

Blev proppmätt.



Kat åt haj.

Hade inge val.



Katt åt elkabel.

Började sladda.



Katt åt batteri.

Gjorde volt.



Katt åt bil.

Blev Jaguar.



Katt åt basketboll.

Fick uppkast.

2008-07-08 @ 14:05:29
Postat av: helena

titta ja hitta fler.. :)

2008-07-08 @ 14:06:05
Postat av: Lotta

Kanon! Vi låter dessa avsluta katt-eran, återkommer med andra kuligheter när inspiration finnes!

2008-07-08 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0