Blöt katt.

Igår regnade det. Mycket! Ett riktigt sånt där vrida-på-duschen-regn, och mitt i det cyklade jag hem. Allt är fortfarande blött, blött, blött.....
Partyveckan är över, och nu är Tväråna ledig inte i en utan i två hela dagar! Ska börja med att tvätta idag..

Mackan och Magnus från K-town kom hit igår, så givetvis blev det festande när jag slutat. Vi tog några öl till tonerna av Carina Jaarneks på Harrys, sen knatade vi till Strand, precis i tid för att se BWO packa ihop. Ingen större skada skedd, vi var icke där för musiken. Mitt mission för kvällen var att hitta ragg till Fredrik, och eventuellt hade det fungerat om han bara kunnat stå still i mer än 4 sekunder.. Skojsigt anyways, och det blir nog favorit i repris idag kan jag tänka.

Muffens Harrys sålde en 3-litare igår. Då tänker jag sälja en 6-litare här. Problemet är bara till vem, alla åker ju för bövelen hem nu! :)

Kommentarer
Postat av: Tuff(en) Muffen

Tror du inte puckot försökte smuggla ut den när vi stängde!!!

2008-07-20 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0