Tröttiga dagar

Okej, nu är det bra med "vinter" för min del. Tack och bock, plocka fram solen igen - omgående! Jag är skitless på att vara trött när jag går upp, och trött när jag kommer hem. Imorgon börjar vi dessutom en halvtimme tidigare, eftersom vi inte säljer nå bra så ska vi köra en genomgång av allt möjligt innan vi börjar "på riktigt". Lagom kul.
Var i alla fall klipsk nog att sätta igång och laga mat direkt när jag kom hem, för landar jag i soffan eller sängen så tar jag mig ju inte upp igen! Nu är det däremot fritt fram att lägga sig på soffan och slöglo på tv, och det är precis vad jag har tänkt göra!





Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hmm... på nåt märkligt sätt känns det ändå skönt att veta att jag inte e den enda som e trött så jag nästan vill grina merparten av tiden... =/ Ha en bra dag gumman ! kram

2008-12-11 @ 09:11:39
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0