Tisdag trött och oklar

Jeezes vad trött man är... Kommer nog inom det kortaste hoppa i snarklådan, och eventuellt slöglo på ett avsnitt av Prison Break innan soving-time. Sedan vet jag att jag kommer att vakna, och känna det som om jag sovit i ca 10 minuter, snooza i nästan en halvtimme, och sedan förbanna mig själv för att jag måste iväg och hämta bilen för att jag varit alldeles för trött och slö för att göra det ikväll.
Toppen morgon att se fram emot?

Börjar se fram emot julfesten på fredag i alla fall, ska bli riktigt skoj! Jäklarns synd att jag inte har nå fint att ha på mig... Klänningen jag köpte var jättesnygg, men nu är den ju ordentligt inkörd efter två helger av födelsedagsfirande, och med 340 kr på kontot blir det då definitivt inga nya kläder. Får botanisera i lådor och skåp med andra ord.. Har åtminstone varit duktig nog att göra matlåda till morgondagens lunch, även om falukorv och fullkornsrackamojner kanske inte ses som gourmet så duger det gott på en onsdag.



Dags att nanna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0