Ego-kick? Ego-dropkick snarare....

Mötte Mikaela nyss utanför mig, hon ville att jag skulle komma ut och säga att hon var fin i håret efter sin nya klippning. Givetvis, som den goda människa jag är, traskar jag ut, möter henne, samt berömmer den nya frisyren och färgen i översvallande ordalag. Så kommer vi in på mitt nya halsband som jag fick av dem på födelsedagen, och M berättar om hur T tyckte att de skulle köpa ett sånt där långt, snyggt halsband istället. Jag försäkrar M om att den här längden är perfekt, jag vill inte ha, och passar inte i, de långa som är lite inne nu. Varpå Fröken M svarar: "Nej, du har ju såna där stora bröst som hänger, så det skulle kanske inte bli så bra."
Ridå.

Jag vet ju att fröken inte menade riktigt så, men någon ego-boost var det då inte!! :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Förlåt förlåt förlåt !!! Var absolut inte så jag menade !!! Tyckte ju bara att det var med du med ett kort halsband. Fan ta min oförmåga att uttrycka mig ! dåligtsamvete KRAM

2008-12-04 @ 19:31:33
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!

(Ja tycker du e alldelens alldelens perfekt fin i ditt halsband) KRAM!

2008-12-04 @ 20:33:34
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: msmitsy

hahahah ursäkta mig = ) ibland bara hoppar grodorna ut = O men jag vet att fröken M inte menade något illa. Kolla mina booobs så liger du i lä : ) Ses fredag kväll KRAM

2008-12-05 @ 02:53:37
URL: http://www.metrobloggen.se/msmitsy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0