och sista... eehh...kvällen.

Tväråna hade rätt. Nästan i alla fall. 35 minuter innan stängning lunkar familjen Norsk in. De beställer förrätt, varmrätt, olika dryck till för- och varmrätt. Tväråna suckar för sig själv, och vet hur lång kvällen kommer att bli.
Schemalagd 11-21, hemma 23,30. Och egentligen borde jag packa, men det är tråkigt. Jag gör det imorgon istället! Samtidigt som jag ska städa stugan, tömma kylen, och även åka ner till H. och lämna in alla kort och blipar (fråga inte) och annat som bara är lånat.
Låter jobbigt, jag packar nog lite nu i alla fall!

Någon som vet var man kan köpa cigaretter kl. 23,30 på kvällen i Borgholm? Just det, ingenstans!
Tväråna inte lycklig över detta faktum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0