Livets små svårigheter..

Idag gick jag ner till centrum. Utanför Ica stannar en man mig för att fråga var centrumkärnan ligger, och jag förklarar samt pekar honom i rätt riktning. Han går in mot Ica igen. Jag fortsätter nedåt gatan, men stannar upp efter någon minut för att tända en cigarett, då blir jag passerad av denne man. Nu uppstår det lilla sociala problemet. Han går nu ca 4 meter framför mig, och går lite saktare än vad jag själv skulle vilja gå. Det skulle dock kännas väldigt fel att "växla ner" och gå om honom igen. Jag vill heller inte gå ikapp honom, och kommentera något om att "han är på rätt väg, ha ha!"

Så jag går ca 4 meter efter honom.
Hela vägen till centrum.
I lite saktare tempo än jag själv skulle vilja.

Dagens I-landsproblem?

Kommentarer
Postat av: Bananen

Bananen skulle låtit som roadrunner och kutat järnet förbi!

2008-08-08 @ 21:30:40
URL: http://bananlivet.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha.... jadu, ibland gör man helt enkelt saker av en annan anledning än att dom e logiska ! Ha en skön kväll gumman =) kram

2008-08-09 @ 20:47:12
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0