Dagen börjar...

...och Tväråna har fått sova ut! Riktigt skönt, och det beror bara på att Claes så snällt gick med på att ta min öppning idag, vilket innebär att jag inte ska jobba förrän kl. 18! Lyx...
Börjar fundera på hemfärden, det närmar sig med stormsteg. Förhoppningsvis kan Muffen hitta en ledig dag nästa vecka, så hon kan komma och hämta mig, samtidigt som vi får en liten roadtrip. Inte lätt att vara henne nu, och det var längesen vi bara fick sitta och snacka ur oss, så det skulle passa väldigt bra...
Personalfest i morgon, jag hoppas och tror att det blir riktigt kul!

Närmast på agendan är att gå iväg och handla, så fort det slutat duggregna.. Höst redan alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0