After-work-juice?!

Tväråna har bytt after-work-hofen mot tranbärsjuice. Då vet ni vad som hänt... Jag bombarderar en urinvägsinfektion å det grövsta! Förhoppningsvis har den flytt fältet innan måndag, då vi har avslutningsfest, och ska bada någonstans.. Det gör jag inte gärna annars.

Hände inte mycket idag, märks tydligt att sommarvärmen försvunnit, och tagit de flesta campinggästerna med sig. De få som är kvar sprang förtvivlat runt Borgholm ikväll och letade efter partyt! Stackare, tänkte vi, och skakade våra huvuden.
Det mest spännande (eller egentligen hemskaste) som hände idag var att jag blev attackerad! När jag i frid och fröjd gick runt och öppnade upp uteserveringen. Skulle bara fälla upp ett parasoll, och BAM! Där flög gigant-spindeln Allan ner, rakt på min hand!! Inte långt till Rådis-gråt då ska jag meddela! *RYYYYYYSS*

Nu är det snark-lådan som gäller, skönt att slippa öppna imorgon, börjar inte förrän 13.. Kanske mys-frukost på Trädgår'n? Den som vaknar får se.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fy fan för urinvägsinfektion ! Kya på dig ! Här hemma är det oxå bara jobb som gäller... är trött så jag vill dö näör jag slår upp de blå på morgonen... tack och lova bara 2 dagar kvar nu, sedan ledigt i 5. Behöver jag säga att det ska bli underbart ? Saknar dig gumman ! Kram

2008-08-08 @ 11:13:53
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0